Tbx :)

0
åå nu var det så där länge sen jag blogga igen! :(
men jah har inte haft tid att blogga för jag har gjort massa annat!

aa men jag kan säga allt jag har gjort lite snabbt!
jag har varit men Frida,filip, adam och Frank :) kul var det
och sen så har jag åkte fyrhjuling och det var någon sur jävel som anmälde mig :@ men det gick bra :) för pappa hämta mig
och jag ha varit med natta,markus F, Danne, *** Pontus och alex :)
och så har jag varit på mines nu i 2 dagar :)  ganska roligt faktiskt :) men nu är jag hemma och är avensjuk på tilda :P
Http://Tajjz.blogg.se ) för hon har åkt till NY LYLLO BARN :)

och nästa helg ska jag till Skärgården :) i söderhamn :) då kommer jag inte heller blogga på ett tag men efter jag har varit där så kommer ni få se bilder :) 

o jag måste fråg aär det någon som ska på Classic car week?








Xoxo MIKA