holla chicas y chicos <3

4
ja nu sitter jag här och vänta på att vi ska äta för vi ska äta langos :D mumma :) men jag längtar oxå till i möra för då ska jag,Nicita,Marcus,Mamma,Linda,Emelina,Malin och Ange till kajvall och åka madrass det ska bli kul men på kvällen då så ska jag och mina gullefisar ha film kväll och då ska vi kolla på step up (tror att det är den) och så ska vi kolla på sräkfilmer :)

Dagen:
ja den har varit bra och i dag hade vi gympa och det var kul och då fick vi springa som uppvärmningen och sen fick vi spela bedmington och det var kul tills det kom två andra för vi fick en utav dom och hon stod bara och kolla och om bolle kom tilräckligt nära henne  så kunna hon ta den för om hon måste gå någons stans så orka hon inte så hon stod bara still på samma fläck hela tiden så jag och Tilda fick springa efter alla bollar. Men sen fråga Maya om vi villa spela rund bedmington och det var skiit kul   :D 

och nu ska jag hjälpa mamma och laga mat så hej då på er :D

Puss & Kram