väntar, vänta å väntar

3
hej igen :)
just nu sitter jag och väntar på att alla ska komma för alla skulle inte komma förrens efter 5 för då slutar alla jobben och så!
men det är ju inte så lång tid kvar :) i can't wait!

men medans jag äntar så kollar jag på tv och lyssnar på spotify :) haha vilken bra blandning va?
men jag vet inte varför jag skriver det här inlägget men jag har lite att gora så varför inte skriva ett inlägg till :P 

men hitils så har jag fått en ring och ett halsband å 500 av mamma och så har jag fått en "resa" till globen av en utav mina kompisar :) tack så mkt men nu hinner jag inte skriva nå mer för nu börjar det komma massa folk :)

jag lägger ut bilder sen på vad jag har frått förnå :)
men på lördag så kommer jag fira hos pappa så då får jag mer presenter :) kul kul men puss puss :) <3





Xoxo MIKA