shoppat :)

3
i går var jag och shoppa med simone,tilda, maja, matilda, linn :) det var jätte kul, tack för det tjejor :)
ni ska få se vad jag shoppade!






Jag köpte =
 behå:ar från hm
En lång stickad troja från hm
mineral puder från åhles
body lotion från hm

En randig troja från jc
lös naglar och lim från åhlens

ja jag köpte inte så mkt men jag ska åka till gävle nästa månad och då ska ja shoppa mer men det bästa är att jag ska ta hål i naveln då :) jag längtar!
men det finns ju mindre bra nyheter oxå! och dom sker i morgon, imorgon börjar jag skolan igen -.- vart har det här sommarlovet tagit vägen? det känns som om vi har bara 1 vecka ledigt även fast det har hänt ganska mkt under det här sommerlovet! både bra och dåliga :)
men det ska bli ganska kul ändå för att träffa alla igen men jag vill bara att det här terminen ska gå lika bra som förra! det jag oroar mig mäst för är dom jäv*a betygen! jag vill inte ha betyg!


och förresten vad tycker ni om min nya header? simone hjälpte mig att göra den, tack :)
men nu ska jag gå och durscha och plocka fram kläder tills i morgon!
och i morgon efter skolan ska ja gå till malin, vi får väll se vad vi ska hitta på :)
jag skriver mer i morgon så för ni veta vad  ja fick göra på min första skoldag!

Xoxo MIKA