Måndag igen

0
Dagen idag har bara bestått av att laga mat, men klämde in en lektion religion & information från Arbetsförmedligen oxå! 

Dagen började med skolan som vanligt men idag så gjorde vi egen sushi och även egen kebab! - super gott & enkelt




Sen efter det gick vi vidare på en liten lektion religion innan vi skulle på information från Arbetsförmedligen! 
Är ganska bra ändå att dom kommer och informerar hur man ska gå till väga och hur man ska göra nu när man slutar! 
Men tack och lov så har jag ett sommarjobb så jag behöver inte skriva in mig än och förhoppningsvis aldrig! 

Sen när jag kom hem så hade jag suttitboch funderat sen igår vad vi skulle äta men då kom jag på ett eget recept och det blev verkligen toppen gott!


Krämig basilika sås & så var det köttbullar med smak av basilika och chili som vi hade pasta till! 

Även Patrik var med idag och gjorde middag! - super mysigt!