Midsommardagen

0
Hade verkligen en toppen midsommar igår! 
Åt lax, sill, nubbesallad, grillat, färskpotatis, jordgubbar & glass, melon och allt det goda som hör till, var även jätte mysigt att farfar och fasters familj kom och firade det med oss! 
Spelade sällskaps spelet 'jag har aldrig' - sjukt roligt spel! 
Drack inte en enda droppe alkohol igår och det tyckte jag var väldigt skönt! 
Skjutsade hem Leif och faster i natt så kom nog inte hem för än klockan var halv4 i morse! 

När jag hörde att Patrik hade börjat titta på tv, vilket jag trodde var i morse  så kikade jag på klockan och då var den 20i 12, helt underbart att sova ut en dag har inte gjort det sen jah åkte till magaluf, så det var välbehövligt vill jag lova! 

När jag vaknade i morse hade en kollega hört av sig och frågade om jag kunde jobba i dag mellan 14-18 och givetvis tackade jag, ja! 
Ett stort plus var att idag fick jag betalt för 8 timmar och jobbade bara 4, det är ganska bra att jobba i butik! 

Hjärtat har åt hem till Ljusdal så nu sitter jag hemma hos pappa själv i mitt rum och väntar på att vi ska äta grillat! 
Ikväll väntar det en mysig tur i bilen runt bergen här hemma för att förhoppningsvis få syn på en nalle Björn. 

Tyckte det är så mysigt att vara hemma hos pappa och mysa framför tv i sängen och kolla ut hur det spöregnar och blåser, då kryper man ner under filten och kikar på film! 


En bild ifrån min studentbidrag som var hemma hos min pappa!