Bra dag

0
Igår var en väldigt bra arbetsdag! 
Allting flöt på och det var inga bekymmer någonstans, får hoppas på att det går lika bra idag.
för idag jobbar jag mellan 12-20 så jag stänger själv ikväll men det går alltid lite lättare att stänga för charken får gå hem en timme tidigare än vad butiken får på helgerna, så då är det skönt att se dom andra vara kvar och jag får stänga! 

Men det var inte bara jobbdagen som det till en toppendag utan jag träffade på människan som ska sälja huset hon  hon sa att jag skulle komma och titta på huset, så det blir nog redan till veckan och dessutom att vi har första tjing!! hur underbart är inte det?!
vi får köpa vårat drömmhus först om vi vill det!
Inredningstankarna snurrar redan i skallen..

på övervåningen så skulle jag vilja ha det i vitt.. med ektorkssoffor och fotöljer.

Lantligt stil skulle jag nog vilja ha där uppe.



i köket så planerar vi en köksö så ska vi bygga in en vinkyl i mitten och så ska jag ha vinglas brevid i glasskåp! 


Även om det inte skulle bli detta hus så kommer jag men även patrik vilja ha det så här, för hör och häpna han har faktiskt titta på inredning med mig och vi vlt ut det vi gillade och han tycker väldigt mycket om köket. 



Nu sitter jag under filten och det börjar bli lite vemodigt att kliva upp ifrån denna sköna soffa och varma filt för att jobba! 
men tröstar mig med att det är dubbelt betalt idag från första steget jag kliver in på ica ända tills jag går hem och att vi ska boka hotel ikväll till sundsvall nästa helg!