. Morgonstund har guld i mun .

0
Sitter just nu och käkar frukost och dricker ur min fina mugg som var ett utav inköpen i Sundsvall.. 
Det är en take away mugg till kaffe, te eller något liknande men just nu är min fylld med iste, tyckte det var för varmt för att dricka varma drycker nu! 


Efter frukosten tänkte jag ta mig en tripp runt stora byn, tänkte även smygknäppa på det, förhoppningsvis, blivande huset och skicka det till svärmor så hon får se hur det ser ut på utsidan! 
Efter det tänkte jag ta mitt pick och pack ifrån pappa och röra mig 2 km bort till min mor och lillasyster, där jag tänker spendera en eller två nätter innan jag åker till Ljusdal igen! 

Hus titten på onsdag blev inställd.. Pga att Patriks mamma och pappa som skulle följa med och kika på huset hade bokat in att dom skulle bo på orebaden i några dagar och dom åker på onsdag och sen var det så att Anders har en bondgård och alla vet juh att detta är böndernas viktigaste tid på året! Då solen lyser och väderleken ger positiva bilder många dagar framöver så slår dom Hö dygnen runt! 
Så det får helt enkelt bli nästa vecka ist när dom är i stort sett klara med det! 
Vad gör några sömnlösa nätter till utav nervositet, allt jag kan göra är att hoppas på det bästa!