Full fart!

2
nu har jag varit igång ända sen jag vaknad, klev upp skynda mig att slänga i mig frukosten sen klädde jag på mig och gick ut, tömde toan, slängde in tvätt så jag frå reda kockläder idag och så har jag fyllt på vatten i vagnen! 
jag ska även hinna med att diska, städa hela vagnen och damsuga! men det kanske jag tar i morgon oxå när jag har lite mer tid! 

sitter här och funderar på vad jag ska käka idag! har faktiskt inte en aning, men det är som alla andra dagar! 
 
Dom två först bilderna är sen festen i helgen! alla som kom fick ställa sig mot en vägg så fick dom hålla upp ramen och så knäppte dom kort, en riktigt kul ide faktiskt! kul att ha kvar alla bilder sen på dom som kom! 
och den andra bilden på "järngänget" haha några saknas men alla är full, go och glad!
 
 
Men här är hela järnjänget! men här är vi i ayia napa och lika så här är alla full, go och glad!