3 september

0

Idag är det måndag vilket betyder att det är början på en ny vecka och en ny början på en till Skolvecka! I morse klev jag upp med lillasyster och åkte skolbussen med henne och följde henne till skolan och sen fortsatte jag till skola för fösta gången nu på en vecka men det började med att jag måsta gå till skolsystemet och när jag kom dit fick jag ta tempen och då visade det sig att jag fortfarande hade feber så då var det bara att vända och åka hem igen... Så när jag kom hem gick jag till doktorn och det visade sig att jag har ett virus i kroppen som kan sitta i länge.. Och jag fick även med mig hem en stor flaska mollypekt vilket är en hostmedicin som smakar väldigt illa!! Men nu blir jag hemma i några dagar till och hoppas på att det här släpper snart!

Sen när jag kom hem från sjukhuset så hämtade jag lillasyster och fixade lite mat och lite till här hemma för mamma är inte hemma än hon gick jobba över!
Men nu ska jag sätta mig med hjärtat och bara ta det lungt och vänta in mamma!