31 maj 2011

0
började dagen med att vara irriterad... inte så roligt för jag hoppades på att det skulle bli en toppen dag! 

men iaf jag ska berätt varför jag är irriterad och det är för att typ i en månad nu så har vi planerat att åka till stockholm på gröna lund det sista vi gör med klassen men sen var det några i klassen som tyckte att det var tråkigt och att vi inte behövde åka dit så då skulle vi ändra på allt... så det kom upp massa förslag på tavlan och ett utav dom var att vi skulle skjuta paintboll och senare på kvällen åka flotte på ljusnan?! det låter juh så kul... först ska vi skjuta på varandra så vi får hur mycke blåmärken som helst och sen ska vi sitta still på en jävla flotte.. det känns inte som om det skulle vara ett minne för livet lixom... 
och om vi skulle spela paintboll hur fin skulle vi se ut då på examen blåmärken överallt... det är juh fin! så nej nej det är absolut inget för mig. 

och den ända andledningen jag sålde new body kläder var för att vi skulle åka till Grönan för det skulle vara roligt och så ändrar dom på det. men nu har jag tröttnat på det här, även fast dom ändrar till något annat så kommer inte jaf följa mä för nu tar jag mina egna penga...