24 Maj 2011

0
god morgon.... sitter i patriks säng nu med datan i knät för att jag väntar på skjuts till skolan... började för en halvtimme sen men inte jag inte jag tyckte att jag kunde få en sov morgon iat jah men det var bara synd att sovmorgonen inte var planerad utan den bara hände! men iaf så kommer jag vara en timme försenad till skolan men vi har inte nå speciellt att göra nu heller dom sista veckorna i skolan, ska bara typ göra klart jobb sen är det klar och jag har inget jobb som halkar efter så då är det bara att sitta och göra vad man vill på lektionerna! Toppen.
I morgon äre cirkus iaf, lovade lillasyster att jag skulle gå med henne men sen blev det ett gäng till som skulle  gå så nu är det jag, patrik, mamma, nicita, marcus och malin... hehe!
Examen, den är juh snart och jag eller rättare sagt vi ska gå ut nian. gud det känns hemskt att gå på den sista examn du kommer att ha innen studenten liksom... ganska skrämmande faktiskt! 
nu bara för att jag skrev studenten så kom jag och tänka på en sak som hände igår...uscha! Tur att han är strak och klarar det och att han har så många kompisar som stöttar han!

nu ska jag ta och bädda sängen och sen ska jag plocka ihop och åka till skolan...