0
du och jag har stått varandra nära nu under en väldigt lång period, men vad är de som händer? jag har inte fått ett ända samtal från dig nu nästan på 2 veckor, det känns faktiskt väldigt jobbigt. med tanke på allt som har hänt nu under som senaste månaderna så klara jag verkligen inte av att förlora dig mitt upp i allt, det skulle jag aldrig göra! och åter igen med tanke på allt som har hänt så är de massa tankar i mitt huvud som jag aldrig får något svar på och nu med de här kommer det ännu mer frågor, frågor som jag inte vet om jag ska skratta eller gråta av, för i din värld så kanske inte ens dom tankarna finns men jag lovar dig att i mitt huvud finns det många tankar och många tankar just om de här. 
2 veckor kanske inte är så lång tid tycker ni men för mig är det så, för just det här personen brukade alltid ringa mig varenda dag och fråga hur det gick och vad jag gjorde och hur jag mådde. om ni bara visste hur nära det här personen stod mig så skulle ni kanske fatta bättre, och om ni visste hur nära vi var varandra så skulle ni fatta ännu bättre. 
men de kanske är en sak som jag måste acceptera att det kommer vara så här nu, eller har jag fel kommer det inte vara så här?! men just nu är det väldigt jobbigt! 

Älskar dig ska du veta! ♥