1 juni 2011

0
har nu suttit sen kl 9 i morse med att göra klart ett skoljobb och om man ska räkna med igår så har jag suttit i nästan 4 timmar med 2 uppgifter... och det tog så lpng tid för att jag hade skrivit klart ALLT men så försvann allt och jag hade glömt att spara... så det var bara att börja om igen men tur att jag kunde lite i huvet då eftersom jag hade läst det tidigare så det gick fortare. 

men nu när jag är klar med tekniken så ska jag göra klart idrottskmpendiet men det får bli lite senare idag för just nu så orkar jag verkligen inte mä det för mitt huvud känns bara som en ända stor deg klump. 
men som tur är så är det lång helg nu så jag är ledig från idag till måndag och sen är det inte långt kvar till examen och sommarlov! känns underbart! 
men nu ska jag gå och klä på mig klder och inte bara sitta i pysamas och sen så ska jag få åka och käka mat hos kajsa, morotsstuvning, korv och potatis kan inte bli bättre efter att ha suttit still i soffan och bara skrivit ett otroligt segt jobb.