April april

0
1 april i dag och det betyder att det går sakta med säkert mot sommaren och det gillar vi!

sov hemma hos älsklingen i natt och igår så satt vi och kollade på BB och jag tror jag aldrig har skrattat så mycket åt gurkan som jag gjorde igår. längtar tills kvällens avsnitt... haha! utan gurkan i big brother huset? näe det skulle aldrig funka!

men iaf igår när jag satt och kollade på tv så tappade jag en tand :O helt sjukt, jag har mjölktänder kvar... men de betyder juh bara att jag har mycket bättre tänder än alla andra eftersom mina sitter kvar ;) 


men som sagt det är den 1 april och det är fredag, hääärigt! men jag vet fan inte vad de är med mig mår sjukt illa och mina ben bara skakar när jag ställer mig upp och dessutom så är jag jätte yr...

men nu ska jag ta och göra mig klar för att jag ska åka till Malin och hälsa på ett tag!