otroligt härlig kväll igår!

5

 

igår blev det att jag följde mä simone hem och så när vi kom hem så cyklade vi direkt till finnsjön och även fast att vi inte sa att vi skulle bada så gjorde vi de ändå, men de var svin kallt,   man hade kommit ner i vattnet så blev det varmt.
och så hade vi startat en brasa oxå som vi sendan satte oss vid och värmde oss och grillade marshmallows va var nog där i 4 timmar nästan 5 och det var otroligt skönt. men sen så gick jag hem till mormor och där somnade jag i soffan... jag är så himla trött, men tur som är att skolan slutar snart det är 2 veckor kvar sen har vi sommar lov och jag är klar med allt i skolan så dom här sista veckorna kommer gå asfort!
Nu är det bara examenskläderna jag behöver hitta! jag vet verkligen inte vad jag ska ha på mig på examen. Har ni fixat examenskläder? och när slutar ni skolan? vi sluta 2 dagar innan alla andra skolor här, vi slutar den 9:e och dom andra 11:e.
men någon dag ska jag och Linn gå ner till Malin för att hon ska knäppa kort på oss! jag kommer lägga upp dom sen!
Nu har vi Spanska så jag måste gå nu men jag blogga mer sen efter lunchen!