Amazing night!

2
oj, oj, oj allt jag kan säga om gårdagen är att den var Awesome!!!!!
jag behöver i säga nå mer om kvällen/natten! 

i morse när jag vaknar var jag kanske inte på topp men jag vara vaken kl 9 och gick och la mig 4 på natten innan... Hmm... jaa 5 timmar kan man ju oxå sova. men jag klev upp och klädde på mig och sen gick jag till simone och efter att ha vare där en halvtimme eller nå så åkte jag och Kim för att hämta Malin i ljusdal, på hem vägen så stannade  vi på blomsteraffären för att Malin skulle köpa kort åt mormor ( hennes mamma) och jag skulle köpa blomma åt min mamma! 
så kl 2 idag så kom hela tjocka släkten hem till mormor och åt smörgåstårta + vanlig tårta - hehe
och efter 2 timmar eller nå så åkte alla hem och gissa vad Mika gjorde då (?!) jo hon gick och la sig och vakna kl 7 för då var de dags att åka hem med mormor för Malin skulle hem då! 

så nu funderar jag starkt på att lägga mig att kolla på en film och hoppas på att jag somnar typ... nyss nerå men att jag somnar ganska snart, så jag orkar upp i möra.