Onsdag!

1
ja nu har jag nyss kommit ur duschen, sköönt! 
men vet ni vad jag gjorde innan då... jag tränade! för nu ska jag sätta i gång och träna tills sommaren! Det var riktigt skönt faktiskt! och någon dag ska jag gå och sola så jag blir lite brun! 

men min dag har typ vare rätt okeej mycket skatt och det är alltid roligt, men det började med att vi hade Engelska, matte och spanska och efter lunch så hade vi film och då bestämde vi att hela klassen skulle göra en film och det skulle var en skräck film, och efter som våran skola ligger i ett gammalt tandläkarhus så ska det vara en tandläkare som Mördar folk eller vad man ska säga, de låter nog bara töntigt nu när jag skriver det men jag tror de kommer bli bra till slut iaf! 
snart är det fredag och det ska bli skit kul på fredag för då ska jag åka till bollnäs ju och nu ska Tilda mä oxå så de blir Jag simone och Tilda och så klart Patrik! 
oj just det jag kom på att i möra (25/3) är de ju våffeldagen!