trött!

0
jag vaknade inatt kl halv 5 av att jag hade somnat med datorn i knät och de blev lite varmt att sova med en dator i knät så när jag vakna kunde jag inte somna om...så då satte jag igång en film... och det var ju tur att filmen var bra då, eller så var den inte de den sög! kolla inte på "Sorority row" ! men jag kollade iaf klar på den och sen typ vid 7 eller nå så kunde jag somna om och sen vid halv 12 väckte linn mig med att ringa 500 gången så då måsta jag ju svara... från början när hon prata så fatta jag inte ett skit men de gick bättre och bättre! ;)

men i fredas så var jag först på färilas examen sen så åkte jag vidare till ljusdal för att kolla på erik när han tog studenten sen åkte vi till fäla igen så först hamnade vi hos Danne sen hos Erik och sen tbx till fäla till Kröff och sen bara för att de var två muppar som skulle lyssna på Nanne Grönvall jag tror vi lyssna på 2 låter eller vad de var och sen åkte vi upp till Kröff igen! men den här fredan var så jävla kul... men jag skäms när jag tänker på den, haha :D