Morgon blogg!

0
Jaa nu sitter jag med köksbordet och äter frukost och är ganska irriterad för att jag glömde att vi fick börja senare idag så jag klev upp i vanlig tid men sen när jag var klar så kom jag på att jag kunna få sova längre... Jag kan juh sova nu men de känns inte som jag kan de!
men vill ni veta en sak då (?!) Den här tisdagen är den sista dagen för mig i skolan i möra tar jag examen! De ända vi ska göra idag är att städa skolan och de kan man alltid smita ifrån! Jag och Linn vet jag redan att vi ska gå och fixa en grej. i morgon så är vi lediga hela dagen för kl halv 7 ska vi samlas nere på ett ställ som heter "Rosehills" de är där vi ska ta våran examen! och sen så behöver inte jag gå i skolan på hela sommaren vilket är as skönt! jag har inte något in planerat för i veckan bara på fredag för då ska jag vara med anna vi ska vara på fäla först sen så ska vi åka hem till henne och söva ;) och på lördag skulle anna tydligen på match så jag kommer följa mä och kolla på den. de kommer komma bilder de kan jag lova er, från min och Annas Fredag och lördag!


Jordgubbarna såg otroligt goda ut ;O