Visste ni att...

0
Mitt jävla hår är orange!! eller nee de är det inte men när jag hade färgen i håret så skratta linn åt mig för han trodde jag skulle bli orange! men nu funderar jag på att färga de mer, fast mörk brunt och inte jävla rött/brun/orange... och visste ni oxå att jag har förbannat mycke att städa mitt rum ser ut som ett bombat hor rum, de brukar vara bombat hor hus men jag bor juh inte själv satt! för det är bara mitt rum som ser för jävligt ut! nu vare en massa klagning tycker jag men då kan jag få säga en till... varft fan är alla?! jo dom är juh på gothia, så nu tycker jag att alla kan ta och komma hem!




Jag gör nå fel... eller något jag har gjort! jag vet de!
de som hände vill jag att det ska vara något som betyder något men jag är inte säker på om de är de... eller för mig är de något som betyder!