Now, It's up to you!

2
Vad håller du på med!? eller vad håller jag på med som går på de varenda gång ( och de lär jag inte sluta göra heller om ingen binder fast mig så jag inte kan då eller röra mig! ) Jag vet att jag blir så jävla ledsen, men sen när du liksom bara kommer tbx så glömmer jag allt... Men sen efter ett tag så blir de samma sak! Asså jag fattar inte varför jag gör samma sak!
Just nu är jag ganska arg/ledsen så jag skulle kunna säga vad som helst men de kommer jag inte göra för jag vet att de kommer såra vissa eller några bara, och de vill jag inte, jag vill inte såra någon! ( Även fats jag har gjort de någon gång så äre inte de jag vill!  ) och de jag kommer ihåg var att inte du villa de heller... Eller jag vet inte längre för att du har ljugit ganska många gånger! Eller de va juh bara att du inte hade sagt sanningen! Allt jag hör och allt som dom säger till mig vill jag inte tro på men jag har börjat fundera! För de dom säger kanske är sant ändå! Men bara för att jag ska få reda på sanningen så frågar jah juh dig för man brukar få de rätta svaret då... Men de får jag nog inte av dig! Alla mår bäst av att höra sanningen! För då vet man om man kan satsa eller om man ska skita i de!
De har vare så jävla roligt att vara med dig! Och de kan jag inte säga nå annat om! Allt jag har sagt till dig har jag inte ljugit om en enda sekund, men de vet jag att du har gjort!
Du säger saker till mig som du inte skulle ha behövt sagt, men ändå sa du de... Men sen slutar du prata med mig?! Äh nu pallar jag inte mer jag vet att jag bara kommer bli ledsen om jag forsätter,  nu äre du som bestämmer hur de ska vara!