Åå kul kul...

0
överskriften har inte nå med resten av texten att göra!!


ja men just nu sitter jag hemma hos simone och bara vill lägga mig att dö!! men aja de kan jag juh inte göra med någon kan gärna få skjuta mig!
men i natt så somnade jag till Melissa Horn - New York de va ganska skönt men de va mindre skönt att vakna kl 5 på morgonen och blev skit rädd för att dörre var öppen xD haha!
men idag har jag och simone mäst vare ute och hitta på massa saker vi har tex spelat kubb, och jag hatar de för jag kan juh fan inte kasta ner någon pinn jävlarna haha xD men när vi spela så spela vi mot simones pappa och han flasha ***** så jag trodde jag skulle dö för jag skratt så mycke men jag vet inte om jag får berätta för simone  men ni kan juh lista ut vad de kan vara ;)

men nu ska jag redigera lite bilder medans jag vänta på att pappa ska komma och hämta mig!
och sen får vi se vad som händer...