Första skoldagen -.-

0
ja nu har första skoldagen varit och det var jätte jobbigt att kliva upp i mose och så måste jag kliva upp ännu tidigare, Suck!
men idag var de iaf ganska kul att komma till skolan, för att få träffa alla igen... men resten kund vi skippa! Hehe
Typ på storsamlingen i dag eller vad man säger så sa dom att vi skulle få en ny elev och han hette jocke! han värkar jätte snäll iaf!
men vi fick inte våra datorer idag, (Som typ alla ville ha!) men vi ska få dom i möra och jag längrat för jag vill ha min dator typ... nyss! ;)
men om man går och lägger sig tidiare ikväll så går det ju fortare till morgondagen! eller vad äre man brukar säga?!

Men nu vet int ejag hur jag ska göra... fö det är så här att jag vill börja på fotbollen igen! men jag vet inte om jag vill åka till gotiha men o  jag inte åker dit( om jag nu börjar på fotbollen) så känner jag att jag sviker laget... men de är väll inte sånn skilnad om jag följer med eller inte för jag suger på fotboll!! men jag vill ändå spela för dte är roligt!
Men jag får väll tänka ett tag till!

Just nu så sitter jag och funderar på om jag sk åka hem till pappa och sola lite? hmm jag tror att det blir så!
men vi få höras!!


Love/ M