Bloggfrågor

1

Malin har utmanat mig att göra denna lista:


VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?

hmm för 10 år sen var jag bara 4 så jag vet inte riktigt vad jag gjorde då!

 

VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?

för ett år sen så typ börja jag blogga! jag kom inte på nå annat :P


FEM SNACKS DU GILLAR?

Chips, ostkrokar, naturgodis, frukt å frukt


FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL?

oj, hmm ja jag vet inte jag e men det finns nog en hel del låtar jag kan!

FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR?
jag skulle ha min garderob som ar full mä kläder och skor, jag skulle åka och resa, jag skulle göra om hela mitt rum och sen finns det en massa som jag skulle villa göra men jag kommer inte på mer nu!

FEM DÅLIGA VANOR?
Att man äter godis, chips, dricka och allt skit, inte så bra på att städa rummet!^^, haha ja tycker om att jävlas med folk och det kanske inte är så bra, jag vågar inte prata högt i klassen och jag vågar inte säga vad jag tycker eller jo ibland om jag blir skit arg så händer det i bland att jag säger vad jag tycker!


FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA?

Fotografera, vara me kompisar, vara med familjen, jävlas (hihi) & pyssla.

 

FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA?

ja det är mkt jag int eskulle sätta på mig men jag orkar inte tänka nu så jag orkar inte skriva dom heller! :P


FEM FAVORITLEKSAKER?
haha ja leksaker? men mina "leksaker" som jag gillar är: Kamran, datorn, mobilen ja och sen vette fan!

FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UNDERSÖKNINGEN?

Mickelssons Gmz Elsasannahaglund haha sen vet jag inte :P