Igen...

0
ja just nu sitter jag hemma när jag borde sitta i en buss på väg till skolan?! Hmm hur kan de komma sig då?... jo för Mika missa bussen igen! lyckat.. eller inte!
jag fattar inte att jag är så trött på morgonen, men jag kliver upp och så tycker jag av väckarklockan och sen så går jag och lägger mig igen! haha men så kan de va , men jag måste iaf bättra på mig så jag kommer upp till skolan!  



i dag ska jag åka hem först och sen ska jag åka till fäla för att jag ska vara med Linn, vi ska på kåken! jag vet inte om de kommer bi så kul där för att de är ju onsdag och jag har varit där en onsdag förut och då var det inte kul för att det var så lite folk där... vi hittar säkert på någonting att göra medas vi är där! 

igår var klassen i väg på någon teater som söög! jag fattade ingenting jag somnade 2 gånger, 2 gånger fattar ni att den måste har varit tråkig då?!!! 
innan vi gick från skolan så sa lärarna att vi som skulle åka buss inte fick gå tidigare för att vi skulle vara mä men sen så helt plötsligt fick två stycken gå och jag och tilda fick sitta kvar så vi missa 20 över 3 bussen och fick åka hem halv 5 ist! och det var inte kul för jag kom inte hem förrän halv 7 för att mamma kunna inte hämta mig för att hon färga håret. Hur drygt som helst!! 

men min skoldag idag kommer väl se ut så här 

Först engelska men den missar jag,
sen matte men då är jag där redan så den hinner jag mä
spanska 
Lunch 
och sen är det Hk och Film 

vi har dela upp oss i två grupper så den ena gruppen får göra sin egen film och den andra får ha Hk 
jag har redan haft Film så nu har jag Hk! jag tror vi skulle baka egna piroger (stavning) idag förra gången gjorde vi Tortelinis ( stavning) dom blev ganska goda iaf! hehe
vet ni det är -32 minus ute  det är SVIIN kalt! jag som vill att de ska vara vart och skönt men nej, nej här ska vi frysa ihjäl... så idag blir det bara mys kläder som är varma och sköna! och så blir de tjock strumpor oxå! Varm och skönt vettu ;) 


Xxxxx- Mika