Färgan!

15
nu sitter jag och kollar på Färgan det är faktiskt bra!
men jag tänkte lägga ut dagen outfit! :)
det blev lite hippi stuk! men jag gillade det faktiskt men jag vet inte om jag passa i det!
Kofta - H&M
Tröja - gina
Leggins - Khappal

men idag har jag varit i skolan! vi har väll börjat "riktigt" med skolan nu, men det kanske dom flesta redan har gjort. men sen har det varit en helt vanlig dag vi har haft spanska, engelska och matte! å just det i dag så fick jag mitt buss kort :) jag fick ett årskort! och när jag och jag och Linn var och hämta det så gick vi in på mod å margot  ( en kiosk) där köpte jag en anka som ligger i en plast skål och så ska man häva vatten i den så blir den en svan efter några dagar så ni kommer få se sen hur den blir större och större för jag knäpper kort på hon (hon heter Ingrid enligt Linn)
men nu när jag är hemma så har jag varit ute och sprungit 6 km lika som igår!  Det är faktiskt ganska skönt att springa det känns att man har gjort något!
jag har hört att idol 2009 ska börja i morgon! åå jag längtar men det är ju bara det att när dom som tror att dom kan sjunga sjunger och tror att dom ska vinna allt så skäms jag, jag vet inte varför jag blir så men det blir bara så!
och i morgon bitti så ska jag cykla ner till bussen för jag har inte någon skjuts men det lider inte jag av! men nu kan jag inte skriva nå mer för ja ska kolla på csi NY
Puss, Puss ♥