skolan

3
nu sitter jag i skolan och drygar med Simone ;) haha jätte kul! och vet ni jaghar fått min mac tbx!:)
nyss så skulle vi lära 7:orna hur man "hantera" datorn!  det gick jätte bra jag fick sanna! hon är jätte snäll och jag tror eller jag hoppas att hon fatta vad jag sa... men det är väll bara och vänta och se tills hon får sin data, för dom skulle inte få sina datorer om dom inte kunna några saker av det vi visa dom! så jag hoppas att hon vet!
och typ om 5 minuter så börjar vi lektionen men jag vet inte riktigt vad vi ska göra...haha!
jo just det i natt sov jag hos mormor :) och ja skulle kolla law & order men jag vet inte hur det blev med det för jag somnade!
och Tilda visade mig en låt som hon älskade och jag tror att de smittades! den är jätte bra!
men nu ska jag gå och göra någonting med en kart bok! haha
Puss, Puss