skattjakten!

0
i kväll är det kåken som gäller och det är skatt jakten ♥ och i vårt lag är det Maja, Matilda, Simone, Tilda, Lill Erik och jag!♥
åå det kommer bli så kul! men jag skriver sen hur det gick för oss! :) Hoppas att vi vinner! (a)
men nu snart ska vi ha matte och sen lunch sen ska vi springa/gå runt kyrksjön, men i morse vaknade jag 06.15 och jag skulle kliva upp 05.30 så jag söv över 45 min och det är jätte mkt för mig för bussen går 7 och jag han inte äta nå frukost idag :/  men jag tog med mig frukt! :)
men Jag, Matilda och Simone sprang 4 km i dag (runt kyrksjön) (a) jag är faktiskt ganska "stolt" eller vad man säger! men nästa gång ska jag ha mp3 med mig så att jag inte koncentrerar mig på att jag springer utan att jag koncentrerar mig på låten! jag tror att det blir lättare då! men den här gången jag sprang på sprang jag på 25 min! men nu har jag lovat mig själv att jag ska springa runt "töva" några gånger i veckan!
men nu sitter jag bara och väntar på att Malin å Mattias ska komma! och så längtar jag till kåken! ♥
men det var synd att Linn var kvar i Stockholm! för annars kunde hon oxå vara med! men det blir ju fler gånger :)
men det var synd att inte Mikaela H skulle var med för då kunde jag och Tilda låna hennes cykel! visst Tilda!? ;)
hennes cykel är bäst! för den är ROSA (a) så jag å Tilda har döpt den till "räsern"!
men nu har jag hittat en till bra låt! och den spelar jag typ hela tiden nu!  haha då blir väll Simone glad!? för hon gillar inte
TAKE A MINUTE med K'Naan så hoppas att hon gillar den här då...
men nu ska jag gå och göra mig i årdning!