Sjuk!

1
åå nej jag börjar bli sjuk jag mår jätte illa och håller på att kräkas så det blir inte någon skola i morgon :( men det var tur att jag tog hem mina skol saker så jag kan jobba hemma ( om jag orkar) det var värkligen inte det här jag villa, jag vill vara frisk!
men i morgon om jag är piggare så ska ja till Söderhamn och shoppa vinter skor, vinte skor och vinter skor :P haha det blir nog "sommarskor" men ja kommer använda dom på vintern!
men alldeles nyss så klickade jag hem denna jacka! vad tycks!?
idag har det väll inte hänt så mkt vi har kollat på film om samer och den filmen var inte rolig för dom dödade nästan alla samer och så var det en kille som dom skulle halshugga och då kom en lite pojke som kände han ( det var hans farbror,tror ja) och så såg han när han blev halshuggen! det värsta med den här filmen var att det var värklighetsbaserad (stavning)
men nu ska jag kolla runt lite på kläder!
puss, puss! ♥