från en öde plats!

5
hej nu var det ett tag sen igen men jag har inte orkat skriva på ett tag! ( som ni ser)
me det här kommer inte bli något långt inläggg för jag är jätte tröt! j
jag klev up kl 5 i morse!
men nu sitter jag i husvagnen i lofsdalen, med pappa är jag här men medans jag är här så är simone och tilda på kåken och jag sittet här med 3 ungar och ar inte något att göra! men men sånt är livet! det kommer ju fler gången som dom ska på kåken och då kanske man får följa med?! men jag gillar ju att vara här uppe men det finns inte så mkt att göra n'r det inte finns snö!

men idag har vi haft engelsk, matte, spanska och idrott!
Engelskan gick bra, jag tror att jag har alla rätt på den! men på spanskan gick inte det lika bra för vi skulle plugga in 2 kapitter på en vecka å det var 75 glosor och så skulle vi kunna texterna på kapittlen oxå så det blev lite mkt! men jag fick iaf 26 av 32 man måset minst ha 16 rätt för att få G så jag fick ju ge! Jihoo
jag trodde inte att jag skulle klata det alls! men lite kunna jag iaf!

men på idrotten hade vi orgentering ochdet gick inte bra kan jag säga för först stämplade jag 28:an på första rutan och sen när jag skulle leta 2:an så hitta jag inte den men när jag leta den så träffa jag Olov så då gick jag med han och prata ett tag för då gedde ja upp  orgenteringen! haha. men sen så gick Olov och då fortsatte jag att leta 2:an men jag hitta inte den isf så jag gick tbx till skolan där vi började och så skulle ja prata med Anna (lärare) men hon var inte där, men då gick jag till Maja, Lucas och Frida  så dom hjälpte mig! då när dom hade förklarat vart 2:an var så hittade jag 3,4,5,6,8 och 9 me när jag skulle leat 7:an så gick jag in i några rosa buskar som jagfasnade i och jag fick skit i håret å massa så den gav jag upp på!
aa men iaf så är jag hade hittat kontroll 1-9 (men man ska hitta 28 st) så gick jag tbx till skolan och då när jag kom dit så sa dom
- haha, men mika!? du skulle inte göra dom där nue! du skulle ta dom häromkring först!
för dom kontrollerna jag egentligen skulle ta var bara runt skolan typ så det hade ju gått mkt lättare att hitta fler om jag hade vetat de, men man kanske ska kunna hålla kartan rätt oxå för attdet ska gå bra! ( men jag höll inte kartan rätt iaf för jag snurra den runt, runt jah!)

men nu ska jag gå och sova tror jag för jag är jätte trött!
god natt påer, hör av mig i morgon! när  jag har vaknat!

Puss,Puss ♥