27 oktober -09

5
jaa nu sitter jag hemma sj för att Sari, Tilde å Towe har åkt till söderhamn och dom kommer hem på fredag tror jag! och pappa jobbar...(som han ska göra hela veckan) så jag blir hemma sj hela veckan på dagarna om det inte finns någon som vill hitta på något!? aa men vi får väll se hur det blir!
igår ville jag åka på kåken men det blev inge, så jag och och pappa tog å åkte ner till ljusdal till Rikard för han ska flytta in i pappa lägenhet så pappa skulle kolla hur det gick och sen så fyllde pappa på min telefon igen (Y) tack!
men igår blev det inte att jag åkte nå fyrhjuling för Alex skulle på kåken... men kanske idag? så man har nå att göra och så kanske man åker till Danne å hälsar på!
men jag kanske ska knäppa lite bilder idag för det börjar ta slut... men jag har ju lite bilder som jag inte har visat men jag tror inte att jag får visa dom heller, då stryper nog dom mig!? eller hur Tilda å Simone? bilderna från stugan och lite sånt?
men nu ska jag gå så hej då!
Puss,Puss ♥