Turken...

1
haha vi ringde nyss 195540 (vi tog de numret från en videoklipp ni får höra den om ni bläddrar ner) det var skit kul att prata med


Han: jaa ni som ringer är så bortskämda!
Jag: jasså du tycker det!?
Han: men nu vill jag ha en förklaring varför ni ringer hit ni vill ju inte ha nudla, så vill jag veta!?
Jag: jaa men det var en kompis som ringde och hon våga inte prata så jag prata!
Han: ja men ge telefonen till hon då eller så stoppar du den i röven på na!!
Jag: haha aa vi gör så.
Han: jaa den där kompisen till dig hon har inte haft en bra uppväxt för om hon hade det så skulle hon inte ringa!
Jag: jaha varför tror du att hon inte har haft en bra uppväxt då?
Han: jaa för hennes mamma är en hora som knullar alla och att hennes pappa var en jävla bög jävel.
Jag: Jaha du säger det!?

sen la han på, gud vad rolig han var och prata med! haha prova och ring numret så får ni se men om ni ringer från en mobil telefon så får ni slå 08 först ;) det är värt att slösa lite pengar på den jäveln!!


idag har jag utvecklings samtal... hoppas de går bra! men det ska vi ha kl 17.00 så jag och simone ska satnna kvar efter skolan slutat så ska vi gå på kina eller nå, eller pizza som hon vill att vi ska gå på men det vill inte jag :P men vi får se vart vi hamnar! Puss,Puss