Snart bär det av!

6
jaa snart bär det av till stholm, längtar så jag döör! men jag måste ju packa åå :P haha men jag gör det efter jag har skrivit klart.
igår när jag och tilda skulle åka hem så hade vi det skiit kul! det roligaste dagen på länge.
idag så hade vi nationella provet även fast vi går bara i 8:an men det var ett prov som vi skulle få bara pröva på hur det skulle vara, men jag tycket det gick ga nska bra jag!
men just det jag har ju träffat tomten ;) haha det var en julmarknad på krogen som vi åkte ner till och så kom "tomten" så jag fick en godiskalenderjag har varit snäll jag (A) så nu har jag två för pappa köpte en till mig å med bilarna på! haha!
men just nu s gör jag inte så mkt kolla på Glee gör jag det är faktiskt först gången jag kollar på det, men simone sa att den var bra så jag kan väll kolla på ett avsnitt iaf!
1. vitamin everyday  den är så goood!
2. roliga bussresor med Tilda! <3
det blev inga dissar men det kanske kommer någon gång!
Puss,Puss! ♥