Skolan...

2
Ja nu sitter ja in skolan när jag hade kunna åkte hem kl 2 idag men det var några som satt vid datan när vi hade lektion och spela spel så Conny blev sur (Men det var inte så konstigt) så nu får vi inte vårat snabba internet längre och att jag fick vara kvar på skolan för att jag missade bussen med 5 min, och idag när jag kom på fäla så skulle jag beställa klipp tid men så blev det inte! :/
men jag har funderat på att åka på språkresa! men jag vet inte var jag vill åka, kanske till Malta eller nå. Är det några av er som har varit på språkresa?  jag vill typ åka till sommaren eller så vill jag åka nästa sommar! men jag måste ju veta först vart jag vill åka innan jag åker ;) annars så blir det inte så bra!
men vi kanske hörs senare för nu måste jag packa i hop för min buss går snart!
Puss,Puss ♥