Färla skola? eller inte?

7

ja nu är det ju så här att jag bytte skola när jag skulle börja 7:an och då började jag i tallbacken men som det känns nu så vill ja tbx till fäla för jag saknar det så mkt... seriöst jag drömde i natt att jag fortfarnade gick på fala och att jag inte skulle byta skola! men om jag gör det så kanske ja inte jag har nå kompisar där men om jag ska byta tbx skola så vill jag gå i B för det var min förra klass och dom var BÄST! ♥men jag ska nog fundera lite till innan jag byte om jag nu ska byta!

men iaf så är det fredag snart och det gillar vi! fy fan vad jag har varit tröt tden här veckan för jag har missat bussen nu 2 gånger och så har jag vaknat försent men i möra så slutar vi kl halv 1 så då blird et bra för då går vi inte så länge i skolan men i möra är det engelska och spanska prov och engelsakn kan jag men spanskan fattar jag nada av... så i möra kommer inte jag kunna spanskan iaf! men vi hörs i möra.

Puss, Puss ♥


min förra klass! :) <3