Utbytt eller vad?

8
när man blir äldre så blir allt jobbigare och om föräldrarna är skilda och så kommer det in en ny i familjen som har barn så blir man utbytt för dom tycker att dom mindre är viktigare och så är dom ju sötare och så klart så är dom MINDRE!!

och i dag så har farfar varit hela dagen med tove och sen så kom jag och så fråga jag farmor om kag fick visa en sak för farfar på datan och det fick jag men och så kommer farfar och säger
- neee stäng av den där nu!
- men janne mika ska visa dig en sak , sa farmor 
-MEN NEJ! jag är inte intresserad, sa farfar 

och sen så gick jag och så var farfar med tove igen.

och nu kom pappa upp och fårga vad det var och så sa jag inge och då sa han
- ja det är ju kul att vi kan prata och så blev han arg och gick.

och jag gör bara allt till skit för nu är jag ovänner med en som älskar och kommer aldrig sluta älska heller :/