Markus & Danne =)

3
nu har jag varit och ridit och så när jag red så mötte jag markus och danne :D haha dom åkte på någon jävla bil som dom gjort själv men dom var för lat så dom drog den med traktorn :P
men jag fortsatte iaf hem till farmor & farfar :D och så stanna jag där ett tag men när jag kom till dannes hus i gen så kom dom med den där jävla bilen men den här gången putta dom den men Markus skulle ju ner i diket han så klart så då fick ju danne åka upp efter traktorn och dra upp skiten :P
kan ni gissa hur lång tid det tog?
det tog 20 min att få upp den :P
och den hade inte åkt ner så mkt heller! men jag cykla iaf hem men på hemvägen hör jag Markus skrika
- jag kommer i natt!!
jag ba
- det blir bra det (jag skoja) :P
men jag får hoppas att han inte kommer :P

Men på måndag gissa vad som händer då då folk :D
Våran klass åker till Stockholm :D
1:dagen 
först så ska vi åka tåg ner vid 8.00 :D 
sen när vi kommer fram så ska vi kolla på en synagoga och en moské -.-'
men sen jävlar ska vi ut och shoooopa :Dhele efetrmiddagen men sen vid 5 så ska vi åka en sjärgårdbåt i 1,5 timme :D det ska bli fett nice :D vi ska sova i militärtält :D men på kvällen ska vi få värsta grillbuffen :D efter vi har ätit så får vi göra vad vi vill :D 
2:dagen 
då ska vi åka buss in till "stan" och så ska vi kolla på synagoga eller moské och på eftermiddagen den dagen ska vi få shoooopa  ännu mera :D