in love or what?

1
Hej å shit, nu var det länge sen jag blogga! jag har inte iaf bloggat på riktigt jag har bara lagt ut korta inlägg och inlägg med bara bilder :P
men nu ska det bli ett riktigt inlägg ;)
 men den här bilden som är här nedanför är när jag har skickat till Tilda <3 (Http://Tajjz.blogg.se) och då råka det bli lite fel :P
Det ska egentligen stå:
godnatt du får veta i möra, fundera på vem det är du ;)

som ni ser så så blev det lite fel :P


Fredag:
jag följde simone hem och så badade vi typ 2 eller 1 gång ;) det var skit skönt!
sen så gick vi hem till simone och så kolla vi på film :D sex driver och the house bunny!
och vi var vaken typ till 2 sen somnade vi :P Och så sms:ade jag Frank hela tiden :) <3

Lördag:
jag och simone gick och bada 2 gånger ;) och sen så la vi oss på studsmattan och sola typ i 1,5 timmar :) och sen så skulle jag och simone gå till Lars  ( min morbror) och på vägen dit så hoppade vi och studsa på  landsvägen :P och när vi var med marie så känner jag att det biter till i tån x) och då ligger det en huggorm där som hade bitit mig -.-' och då ropade simone på marie för hon var ute och så sprang hon och kolla vad det var för orm och det var ju såklart en huggorm!
så då fick jag först åka in på ljustals sjukhus och sen fick jag åka vidare till hudik -.-' och när jag kom till hudik så var det nära på att jag skulle få sova kvar där men vi fick åka hem! men jag måsta vara vaken hela natten för att kolla om foten svällde nå mera :P för om den gjorde det så måsta jag åka in på sjukhuset i hudik  igen! men jag fick inte åka in igen men jag måste hålla koll på den länge nu för den kan svälla i 3 dagar eller fler dagar till -.-' och då måste jag åka till hudik.
Och även i dag har ja sms:at Frank :D <3

Söndag:
jag vaknade typ kl 9 och då låg jag själv nere på soffan hos simone för hon hade gått upp och lagt sig :P så nu har jag jätte ont i naken :P och jag har ont i foten och benet så inåthellvete -.-'
men jag måste åka från simone vid 10 för vi skulle till mines ( det är en kampins som vi står på) för att det var morsdag och mormor fyllde år :D så då åt vi tårta och sen så köpte vi pizza :P men jag åt sallad ;) ( mumma) 
men i möra ska jag vara hemma från skolan för ja får inte gå så mkt för giftet får inte sprida sig i kroppen :P
så i möra ska mormor eller Lars komma och hämta mig för jag inte ska vara själv! men jag kanske åker redan dit i kväll för det vill jag!
Och även denna underbara dag har jag sms:at Frank :D <3 


alla dom här dagarna har det varit strålande sol och skit varmt ute :) SKÖNT!!

men nu ska alla veta en sak att jag är KÄÄÄÄÄR!  <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3