150509

6
Vad tycks, med den nya headern?

dagen har varit skit bra mycket skoj men Simone var inte där :(

lärarna har varit kul dom har skrattat och så :D
vi har haft gympa i dag och då hade vi friidrott och jag gjorde bara kast med liten boll och kula :D
och sen när vi sluta så fick alla en varsin cocosboll och Linn villa inte ha sin så hon tocg den och la den i min hand och så när vi är påväg in så kommer Linn och mosar cocosbollen i min hand och då du då satte mika igång då sprang jag efter Linn och skulle trycka den i ansiktet på henne men och så backa hon in i durchen och då ramla vi  på varandra eller jag ramla på Linn (Förlåt Linn)
men jag tror ine att hon är sur på mig (jag hoppas inte det)! 
 
men nu snart ska jag till Natta :) och där ska jag sova för annars har jag inte någon stans att sova :P
men det blev inte så långt inlägg men det kommer i möra.