110509

1
skolan då
IUP/EG
stormöte
brännboll (vi vann)
engelska 
spanska
hem :D
och när jag va på stationen och då såg jag VICTOR :D det var skit länge sen jag träffa han, han skrev massa lappar till mig genom rutan :P 
men när bussen stanna på en hållplats så kom en tant in och sa 
- kan man betala med ica kort här?
- nee det här är en buss, sa chauffören 
 och så gick tanten in och när hon hade gått förbi mitt säte så  hörde man 
- ÖÖ, vad är det här för jävla skit buss!
så sa hon bara för att hon höll på att ramla x) 

och när jag kom till fäla så gick jag av och gick till skolbussen och där träffa jag Markus, Danne, Alex. Markus det jävla aset kom retas ju som vanligt x) men orka bry sig vad han säger...

när jag kom hem så skulle vi flytta hästarna till ida för att dom skulle få gå på bete, så gick jag och Nicita ut och mamma var oxå ute och så hör jag mamma skrika och sås er jag någon hålla handen runt mammas hals och slår henne och då springer jag fram och kollar vem det är så är det SIGVARD det jävla aset! och det är våran granne.
och när han hade slagit mamma så ringde vi polisen och så kom polisen och det var ett jävla liv där :( 
och allt det här började med att våran hund skiter på hans täckt men vafan han sprider väl skit på hans täck oxå för att det ska växa :S och bara för att våran hund gör det så kastar han sten på som :@ och då så komma han först att träta på mamma och så så mamma i mot och då gick han på henne och tog tag runt hennes hals och slog henne :@ jävla GUBBE!
och då sa (skrek) mamma 
- men vad är det för fel på dig,  nu jävlar ska jag ringa polisen!
och då gick han och hämta posten och så när han kom tillbaka så kom han och bråka igen! ta dig i röva om du vill du är cp i huve gubbe. men när han hade bråkat klart så gick jag, mamma och Nicita till den andra grannen och fråga om dom har sätt något men det hade dom inte men dom sa att han inte var riktigt klok och att det var nå fel i huve på han :) och det är bra att dom tycker det!
men inan vi gick ifrån dom så sa dom att dom kommer stötta oss och vara på våran sida. och det är skit bar för om han gör nå mer på oss så kommer han åka in!!!!!!


Puss & Kram