The night i never forget!

7

Jaaa i går (Fredag)så händet det mycke när jag och simone och TIlda bara skulle cukla till fäla för att köpa glass!

föst när vi cykla på hyttebovägen ( en liten bu väg) så kommer det 2 poliser och så åker dom efter mig och jag cyklar som bara fan men efetr ett tag så måste jag stanna och då stannar poliserna oxå :P och så prstar dom med mig och säger
- Hej hur gammal är du då?
- 14
-jaa då vet du vad som fattas! Sa tjejen
men sen kommer den andra polisen och så säger han
- skrapsår kan man fixa men om man slår huvudet och får allvarliga skador så kan man inte fixa det!
jag bara stog där och sa aa.jaa ,aa jag vet det, så sa jag helatiden :P men innan dom åkte så sa dom
-  Tänk på det nästa gång! HAHA nu kommer kompisarna ha kul åt dig i allafall :P

Så nu har jkag pratat med poliserna oxå :PDom här poliserna var SKIIIT SNÄLLA på mig!! men jag fick cykla Igår utan hjälm men nästa gång måste jag ha hjälm! men då måste jag köpa en snygg!!!
men ja när vi kom till fäla så kunde jag inte betala med kort där vi skulle köpa glass och han skulle stänga om 10 min så vi fick cykla utahelvete men vi han och jag köpte en glass med vaniljsmak och nogat som topping men sen såg jag simones hon hade samma som mig fast hon hade krossade nötter på sin och det villa jag oxå ha så då stälde jag mig där och så hävde han på men jag slapp betala och då sa Tilda
- meeeen jag vill oxå ha nötter påå min!
- men jag som fick betala 25 kr och du fick bara betala 20 kr!, sa simone :P

men vi cyklade iaf till kullen på skolan och så satt vi där och åt men efter vi hade ätit upp den då cykla vi till solgården(ålderdomshem) för att Simones mamma jobbar där och då fick vi träffa en jätte rolig tant hon upprepa allt hon hade sakt för en minut sen hon hette Nancy :) det var skiit kul att åka dit och kolla på henne medans simones mamma pratade med henne :P
men när vi åkte hem och var på skolan i gen så skulle simone åka mellan två järnpinnar och så efter ett tag så hör jag ping,ping,ping då hade hon studsat och så hade och kört rätt in i stolpen och så kom Martin och jeppe och dom skratta åt simone men värst var för att alla var ute p¨å kåken och spela brännboll och kubb och när simone köre rätt in i den där stolpen så kollade alla på kåken :P

Och när vi var nästan hemma så kommer simone långt efter så jag och Tilda stannar och så säger simone när hon kommer fram
- jag har en fluga i ögat!
och då skrattar jag och tilda och Simone försöker få ut flugan och vi skrattar men så efetr en stund så kör tilda in fingret i öga på simone och försöker få ut flugan xD men det funka inte så bra men så säger Tilda
- Simone har en fluga utan vingar i sitt öga!!
och då kunna inte jag hålla mig för skratt iallafall :P då skratta jag länge och tilda oxå :P

men sen kom vi ända hem!  men ni märker ju att det har hänt ganska mkt i går :P det var MYCKET skratt och tde är bra :)
Tack för den underbara kvällen men er TJEJER!!!! Puss påer <33333 

 det fick bli en bild på nicita :)

XOXO / Mika