Ohh hot!

0
åå nu var det länge sen jag skrev!

ni kan kolla va jag gjorde i stugan with the girls :) på tisdag och torsdag på Http://gmz.blogg.se & Http://Tajjz.blogg.se <3

men nu har kusin varit här (A) <3 

Torsdag:
jag åkte hem från lars :)
till kajsa sen kom farfar och hämta mig :)
sen typ vi kvart i 1 så åkte vi till krogen i gen och hämtade sofie <3
åkte till finnsjön och badade
åkte hem och åt mat och chilla ett tag och sen åkte vi till breasen och badade men där var det bara jag som badade :( för sofie tyckte set var för kalt :P
åkte hem och så var vi ute och sen så gick vi in och kolla på tv :)
typ vid 12 somnade jag och sofie var uppe längre :) <3


Fredag:
vaknade vid 10 och klev upp åt frukost :)
sen SOOOOOOOLADE vi :) <3
det var 41 gradera i solen :O så det var skiiit varmt och det är det fortfarande!
men idag har jag inte badat men det ska jag! :)
men nu har sofie åkte hem och farmor och farfar har åkt och spela bingo :P
så jag är hemma sj :( och försöker få tag i mamma
men som vanlig så svarar hon inte :@
 men nu orkar inte jag skriva nå mer så puss på er <3

























Xoxo MIKA  <3