Hölik here i come!

4
YESS!
Jag packar väskan, och så drar jag (:
men nu har jag ätit mat och det var skiit gott men jag vet inte var det hette men det var natchos som Linda hade gjort! :) mumma!
och nu ska jag snart åka hem och packa :) och sen ska jag kolla på film men sen ka jag sova och bara vänta tills Torsdagen kommer och när vi ska åka (:
det är 5 husvagnar som ska dit! Strömberg, Johansen, Larsson & olsson :) jag tog efternamnen för det blev för många att skriva :P
och bara så att ni vet så kommer inte jag uppdatera mig nu på kanske 4 dagar! men jag lovar så fort jag har kommit hem så ska jag ladda in bilder så att ni få se! :) 
 och för ett tag sen så målade jag Lars bro i rött men jag sket i en vägg för jag orkade inte måla någotmer :P haha men jag har sagt att jag ska göar det en annan dag :P men det får vi se om han inet har gjort det redan då :P

men innan jag går
vad ska ni göra på midsommar då? :)

kommer sakna er där hemma! puss på er alla <33


Xoxo MIKA