En dag i skogen!

0
ja denna dag har ja tillbrignat i skogen med min kära morbror och en kille från Mellanskog vi gick i genom mammas och Lars skog och det är på 600 hektar och vi gick 3-4 km i skogen och det var skiit kul! :) jag  vet att det kan låta konstig att en tjej gillar att gå i skogen och sån där, men så är det med mig iaf! :P
och sen efter vi hade gått igenom det så åkte vi in och kolla mer på deras mark och då såg vi att bäcken hade svämmat över så då fick vi åka och kolla vi "dammen" eller vad man ska säga och när vi kom fram där så hade vägen gått sönder för att det var så mkt vatten så vi fick ju  gör en ränna så att vattenet skulle rinna fortare bort! men vi gjorde inet så mkt för vi kunna ju inte gör så mkt!
men sen så åkte vi till stugan och kolla hur den var, och där var det fint som vanligt! iaf vad jag tycker :)
och så åkte vi till edsbyns "skidbacke" och efter de så åkte vi till ingrid och gustav ( Lars farmor och frafar)
och efter vi hade suttit där i 2 timmar minst så åkte vi hem! tack och lov för det :P
och nu så sitter jag bara hemma och Lars & Linda och ska snart äta paj och sen kanske efter det så ska jag och simone åka och bada, synd att inte Tilda följer! men det måste vi göra någon dag!

men hur ska eran midsommar se ut då? vad ska ni göra?

vi skulle egentligen åka till Hölik men det ska inte bli något finst väder så då åker vi inte dit så ist så ska vi vara med Mats & Monika (kompisar till pappa) så ska vi fira midsommar där och då ska vi hissa en flagg stång och så ska vi dra dit våran husvagn och så ska vi sova i den :) Även fast det är bara typ 1,5 km mellan oss :P men det är mysigt att sova i den :)
men nu ska ni få se lite bilder på vägen som har gått sönder:














Xoxo Mika