Åh shit!

0

Nu har vi lämnat in våra datorer :/ men jag överlever men jag har laddat över bilder och musik så det är lungt :D
nu var det så där länge sen jag blogga i gen :/ sorry!! jag lovar att jag ska bli bätter! PROMIIIIS!

men GUD vad jag gillar en kille men han vet inte om han gillar mig :*( men men det är väll bara att vänta :(.
men dagen har varit kul eller den har varit skiit kul :D Walle och Fredrik gjorde min dag lycklig ;D TACK!
Vi slutade 3 idag men det var okey ändå! men nu ska jag snart åka till gymnasiet för att kolla på Sara (min halv syrra, haha nee det är det inte men jag äsger det :P) för hon ska uppträda :D Jag ska åka med simone ner och hem :D men på lärdag sak jag och simone kanske vara hemma hos pappa sj  eller så blir det bara jag som blir hemma sj, vi får se :)

Men nu läste jag på simones blogg(Http://Gmz.blogg.se)  att hon kanske skulle sitta i KASSAN :O whaaaat? men vi får väll se om simone sitter i kassan så kommer jag sitta med henne :D undra vem som kommer? men de kommer nog inte vara så pinsamt :P  okey det kommer det var vist även fast jag inte känner dom men vissa känner jag! och då kommer det bli pinsamt men jag kommer ju inte dö prisis för om jag klarade mig i genom temaavslutningen så kommer jag no klara av det här :P


Åå just det jag har inte berättat att vi hade temaavslutnin i går och då på temaavslutningen så var det inet meningen att jag skulle prata men det fick jag gör ändå :O typ för  10000000 föräldrar och ungar :$ ( det var inte så mkt folk det var typ 30 st kanske men det kände som 10000000) jag överlevde den kvällen så då lär jag ju överleva i dag!!
HAHA kör en gammal bild! (sitter vid farmors data :P)


Men puss på er <33



OBS: jag vill kolla på film med dig! <3