Från rättvik! :)

3

förlåt!
jag är så dålig på att blogga :( men jag ska försöka bli lite bättre :P 
men just nu sitter jag i rättvik och väntar på att natta sak komma hem för hon åkre cassic lady och det tar flera timmar  så nu sitter jag sj men medans kan jag ju betätta vad jag har gjort under dom här två dagarna

torsdag så kom vi hit och vi gjorde inte så mkt vi åkte bara rullskdskor och sen när vi skulle på toa så mötte vi björk och frida men natta och jag fick visa björk runt hela campingen för han hade alldrig varit här :) men kul va det!
och så har jag kopt rosa foppa och bara hello kitty märken som man ska ha på foppa :P

Fredag så kom ida men cyklarna så vi kunde cykla och så cykla vi på "byn" eller vad man ska säga och kolla lite och så skrek tilde att bilarna skulle burna(stavning) och det var 2 som gjorde det :)
oj jag glömde att berätta att vi åt p¨kina resturang och det var skiit gått!! :)

idag så har Elin,ida,natta,mella och tova åkt på classic lady så dom har inte kommit hem än men när dom kommer hem ska vi gå upp på och kolla på bilar. nice! :)
så nu ska natta och ja skrika att dom ska burna :P

och det regnar ju nu men det skulle bli sol efter 3! :) skönt men hoppas bara att det håller i sig!

ha det så bra!  





Xoxo MIKA