sushi!!

0
åå äntligen har jag ätit sushi! /jag har villa gjort det länge) jag åyt det på kina resturangen!
Men fy fan vad det smaka äckligt! :S och jag trodde de skule smaka gott ;P men det gjorde det inte :P men tur att det fanns annan mat man kunna äta oxå xD för annars vet jag inte om jag skulle ha överleft :P

men  nu sk ajag och malin gå och äta för vi har inte ätit på hela dageen :P för vi har flyttat massa grejor och så har vi städat matias lägenhet :) så nu är den skinande ren! :P
och nu så har vi ätit oxå, vi t  så att vi nästan spydde :S

men nu ett tag har vi varit nere hos matias :) och kollat på Allsång på skansen! :) haha det var faktiskt riktigt kul! :)

och snart sak vi dit i gen för vi ska gå ner till statoil haha bra det :P


men nu ska jag gå och hjälpa malin!
Puss, Puss







|
|
|
V



Xoxo MIKA