skärgården!

1
I möra (fredag)  så åker vi till söderhamn och ska shoppa lite innan vi åker yt till skärgården! :) kuligt! :)
så nu kommer inte jag blogg på 2 dagar men jag lovar att när jag kommer hem så skriver jag allt vi har gjort och så klart så får ni se bilder! :)

men det jag ska köpa i möra ä:

Rosa crocs :P
rullskridskor :P
smink!
kläder :)
skor till CCW 09 :)
och lite till! :)

och nu är det bara en vecka kvar tills jag åkre till rättvik :)
och jag tror jag har hittat 60-tals kläder! :) men ska kolla lite på affärerna om jag hitter lita annat oxå :P och typ om en månad så fyller jag fjortis :) haha
men de vette fan vad man önskar sig :P

och i dag så har jag åkt fyrhjuling och ska nog troligtvis göra det igen! :) haha för nu är inte poliserna efter mig :P
men ceeya!

puss, puss
hej då fala och hej till söderhamn :)



Xoxo MIKA