Breasen :)

1

Idag har jag badat i breasen (:
Breasen = Kallt :p
men det var inte så kalt i dag :P det var riktigt skönt!
och så har jag varit på systemet (Eller pappa var inne på systemet jag följde med in)  och sen så åkte vi till tallåsen och så skulle pappa köpa några bänkar och nå parasoll :P
men nu så gör jag inte så mkt!  har tråkigtsom vanligt :P men man får väll hitta på någont (:

NU ÄR DET ETT MÅSTE FÖR SIMONE OCH TILDA ATT LÄSA DET HÄR! :P
Http://Gmz..blogg.se
Http://Tajjz.blogg.se 
nu tycker jag att det har gått för många dagar/veckor sen vi sov i stugan så nu är det ett måste och vi ska ha lika kul som vi hade tidigare :)
och vi ska ha batteri i kamerorna och en jävla massa kort ska knäppas! :) haha och sen så klart så ska vi ju alltid göra det vi gjorde på kvällen/natten... haha jag vet inte om jag ska skriva det nu men det gör jag ändå alla måste ju veta vad vi håller på med :P
aa vi mona så att det var 2 bilar som stanna xD haha och så gjorde vi blompelle :P haha en katt vi gjorde av blomor som likna en katt så alla bilar sakta ner för dom trodde det var en katt  :)

men nu får vi höras :)  puss, puss

                                                
                       
Xoxo MIKA